Painting With AMAZING. Fizzy. Paint.

Avaldati 23 okt 2020
Hey guys! Today is another one of my art or craft kit "reviews." I used to do a very strict review style format where it's all about the kit and using only the supplies included. but now, it's morphed into me starting with a kit and figuring out what I want to make with it along the way. Even if it means adding or hanging elements of the kit. I've really enjoyed experiencing art kits this way because it allows me to customize the kit to fit what I want and get the best final result possible.
Today I am working with the fizzy paint art kit by Faber Castell (link to kit below). This kit allows you to make your own watercolor and then gives you ideas for how to create interesting effects using the different tools provided. it's a pretty simple concept and the final results are pretty easy and basic. BUT, I think this would be great for beginners trying watercolor for the first times, OR if you want to use these to create simple backgrounds for your art (like I did). It's also just a fun, relaxing activity you can use for art therapy or as a creative activity to do when you're bored at home.
Check out My New merchandise! Get the pickle onesie, cousin derp onesie, or a brand new memory foam plush!
moriahelizabethmerch.com/
Don't forget to sign up for the mailing list if you want to be entered into the giveaway. We will be selecting a new winner every week!
FABER CASTELL PAINT KIT: amzn.to/34otPmv

___________WELCOME TO MY CHANNEL__________
Hey! my name is Moriah (pronounced muh-rye-yuh 😂 ) and this is my channel....obviously. I'm 25 and like doing anything creative...and being snarky.....just a lil. I make a lot of decorating, painting and general art videos here. I'm obsessed with editing and adding lil bits to my videos, so if that's not your thing....oof you may hate this haha. I paint on squishies, thrift store finds, and other random things I pick up. I also love to draw, but don't expect anything too skilled, I'm not the best at that haha. You will also find occasional crafting/testing crafting kits on my channel which are always a hot mess. And even some baking (REALLY bad at that, but it's fun to try LOL).
CURRENT SERIES:
Squishy Makeovers: Fixing and decorating used squishies sent from my viewers
Thrift Store Makeovers: Fixing and decorating stuff I find at thrift stores/yard sales
Bake With ME: Recreating squishies I've decorated in real life
Create This Book: Drawing in the prompt book that I wrote (available to purchase and follow along)
Squishy Unboxing: Opening used squishy packages sent from viewers
Craft Kit Testing: pretty self explanatory. testing craft kits.

___UPLOAD SCHEDULE___
Every Friday at 4:00pm ET: Alternating Squishy Makeovers, Thrift Makeovers, Craft Kit Reviews, Create This Book, Mail Openings and Miscellaneous crafts and DIYs

____PURCHASE ME PRODUCTS____
CREATE THIS BOOK:
amzn.to/2vUerfI
CREATE THIS BOOK 2:
amzn.to/2Nx2G9f
ME Custom Merchandise:
moriahelizabethmerch.com/
ME Pin & Sticker Shop:
me-merch.myshopify.com
ME Printed Apparel and Accessories:
moriah-elizabeth.teespring.com/

____ME SOCIALS____
INSTAGRAM:
moriahelizabethofficial
TIKTOK:
www.tiktok.com/@me.moriah.elizabeth
VISIT ME WEBSITE:
www.moriahelizabeth.com/

____CONTACT ME____
EMAIL PICTURES OF YOUR ART (Create This Book or Fan art only please):
Artwork@Moriah.video
FOR BUSINESS INQUIRIES/OPPORTUNITIES ONLY:
moriah@nightmedia.co

_____MAIL ME_____
For sending squishies, Letters, or general fan mail, please contact: FANMAIL@MORIAH.VIDEO to request my P.O. box address
(must be 13+ to send mail)
ATTENTION: Unfortunately I can only respond to a small amount of people each week. This is to make sure that I get a reasonable amount of mail and can feature the maximum amount on camera. I apologize in advance if you do not hear back from me, I may not have even seen the message. This email gets SUPER clogged with thousands of messages. Currently have 15,000+ unread messages just in this folder. SORRY PEEPS!*

Kommentaarid

  • why do I 0:32 you?

  • Who else is watching this for the millionth time? ⬇️ ⬇️

  • this video came out on my birthday

  • ITS NOT RED BLUE AND YELLOW!!! IT IS CYAN MAGENTA AND YELLOW!!! AHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • My nicknames 🍒 lol

  • Beautiful

  • Bring back pickle plush!!!

  • *fizz fizz fizz*

  • “get some popcorn* *continues holding a freakin hamburger-* *im fine* 😃🔫

  • Hey moriah um so the frames are for after you finish drawing or coloring etc and put it in the frame

  • i hate pickle

  • hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • i love your videos

  • why does she sound like she's making sheep noises

  • Georgie in the background be looking like he be doing a split in the background tho 😂😂😂😂😂✌️✌️✌️✌️✌️✌️💗💗💗💩💃💃 Edit: OMG TYSM FOR 2 LIKES AHHHHHHHHHHHHHHHHH OMG OMG OMG OMG OMG 😭😭😭😭🌈🌈🌈🌈🌈

    • I know he is not tho ✌️

  • Love the cherry necklace and shirt😍

  • when she dropped the plush and yelled "AH MY BABY" i felt that

  • THIS WAS 6 MONTHS AGO?!

  • Love the cousin derp onesie

  • Omg please I love the galactic cat can you make it into a phone case it would be so cool

  • Can I get a heart????

  • i saw you changhd your chrt

  • Imagine pickle the dinosaur but it's also a unicorn! ❤️❤️❤️❤️

  • Toilet paper is art paper lol

  • can u try the marker maker from crayola i used to have one when i was 7 and i loved it

  • I went to school wearing a onesie before. It felt so comfortable

  • To be honest, since i was maybe 6 Until I was 10 I wore onesies everywhere, not to look cute, I just wanted to be comfy, but I would wear them to the store, school, themepark. EVERYWHERE.

  • you are sensitive moriah you worry about everyone else but you

  • How to draw a star: ↗️+↘️+↖️+➡️+↙️=⭐

  • It’s actually cyan and magenta

  • Me : FiZzz fIZZzz ☺️😊

  • primary colors matter

  • The yellow tablet looked like cheese- Lol

  • *Alien cat thing* Me: ITS A FLURKEN RUN!

  • How does she always wear a white shirt when she’s doing something messy O-O

  • WOW

  • hi my name is maya

  • your the best

  • Hellooooo

  • Does anyone else... wanna liek.... Eat the tablets??? cuz they look like candy--

  • "ALL paper.. is art paper." *Sandpaper has entered the chat*

  • anyone watching this in 2021

  • You got cherry lipstick on to?

  • When I saw the little pallets I thought it was a bath bomb that came in a Elmo bottle that we all used to obsess over lol

  • When are you gonna make merchandise squishes

  • MISSED OPPORTUNITY!!!!!! you could have said "let's cherish this" at 0:09 i don't know if this is grammatically correct tho

  • she should try acrilic nails

  • Gurl you got cherried away

  • Try to play hangers with no rainbows

  • Sorry I meant u

  • I have the best EEclone channel ever

  • Cherry. We are cherry’s.

  • reasons why i love her 1. shes funny 2. I love the way she takes clips from other vids, its funny 3. she put links to where to find them 4. GO BACK TO BAKING

  • Love your nails

  • Go watch Brayden Fielding

  • I always feel that you look like mia khalifa

  • Its the main 3 watercolours being the colours of the pansexual flag for me

  • Can you make a piece of merch for baby willy because he is my favourite, favourite character

  • The funny thing is that one galaxy was on the rong side and one wasn't

  • Bathbomb painnnntttt

  • “All paper, is art paper.” -Moriah Elizabith

  • Art papers are usually very thin

  • 💋💋💋💋

  • official Karren tryna find a reason to complain XD

  • Hi

  • So mee

  • Have you tried prismacolor though???????

  • Actually its red white blue yellow and black Just so you know 🔴⚫️⚪️🔵🔶

  • "And if your brave enough just go out into the streets in them!" Me: *walks into a store with a cat onesie on*

  • Love your videos

  • Me: realizes i watched this when it came out ONE YEAR LATER 2021 Me: I was there for that looks back THAT WAS OCTOBER

  • Those remind me of the tiny bath tablets I had by.. crayola? Maybe? It was a white container with a yellow label and green lid. I'd go insane at bath time plopping the tiny little tablets into the water

  • Moriah’s video editing is so funny tho!

  • OMG MORIAH DID U MAKE THAT MURAL AND BENCH BEHIND YOU WHILE YOU WERE MODELING?? BECAUSE THEY ARE SO YOUR STYLE AND IF YOU DID MAKE IT IT IS BEAUTIFUL 🤩

  • Ayo WHERE IS MAH Georgie Merch gurl I want new Georgie merch pls btw luv you

  • Well she is basicly kinda an art teacher soooooo

  • i love art!!!

  • Moriah : I sound like a teacher Not even a few seconds later.. Moriah :Bla Bla Bla Ok cool

  • " Velcor Quality " - Moriah Elizabeth

  • Not too much cherry 🍒

  • her: its like a squishy and a plush me: its a SQLUSH!

  • Copy and paste if you want Moriah to make another bake with me video

  • Petition for Moriah to do a “painting on rubber ducks series” or please could you do a thrift store makeover again

  • That shit is so cute with the cherry on it and that necklace is so pretty

  • Where did you buy it?? Me: idk Really me : oh...

  • Imma just say this the "primary" colours I think are actually blue, GREEN, red

  • I actualy love how the charecters are sticking out and like bright and the backround is mixed and really looks like water colors

  • Omg gal u need my cherry earrings

  • Kenn ju meik slime🌌🎨🟣🔵🟢🟡🟠🔴

  • this was filmed after my birthday 0-0

  • “Too much cherry”😂😂

  • What do you use to make your thumbnails?Btw love your videos 😁❤️

  • Moriah: ALL paper is ART paper! Me: ...oK

  • Please paint on wool.

  • i love them

  • sAnDpApEr iSnt A aRt pAPer?! 😂

  • Only ogs remember squishy ghost

  • Moriah realizing she sounds like a teacher: *"no, no- this cant be happening- oh well"*

  • “I sound like a teacher”

  • You inspire me to make art 🖼